پیام
 
تغذیه برتر تارنمای تخصصی تغذیه و فیزیولوژی ورزشی
 
 
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 8:17 ::  نويسنده : فرامرز کوچکی

درود

بعضی از دوستان گله داشتن که خیلی وقته که مطالب آپدیت نشده. من هم موافقم ولی به دلیل مشغله های زیادی که برام پیش اومده این اتفاق رخ داده. امیدوارم مطالب به زودی آپدیت بشن. 

لطفا من را از نظرات خودتون مطلع کنید. ممنون از ارسال نظرات شما



نظرات شما عزیزان:

nazari
ساعت13:03---31 تير 1391
با سلام. من کارشناس تغذیه هستم و مایلم تا در کارشناسی ارشد تربیت بدنی گرایش تغذیه ورزشی امتحان بدم.لطفا مرا راهنمایی کنید.چه درسهایی بخوانم؟آیا برای من می تواند این رشته مفید باشد؟
پاسخ: این رشته بسیار شبیه رشته تغذیه است با این تفاوت که تمرکز بر روی فیزیولوژی داره. من توصیه می کنم اگه علاقه دارید این رشته را ادامه بدید. با آرزوی موفقیت شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


این تارنما جهت افزایش ارتباط و آگاهی های علمی کارشناسان تغذیه ورزشی و فیزیولوژی ورزشی ایجاد گردیده است
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 398810
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

https://t.me/taghziehbartar
با عضویت در کانال تلگرام تغذیه برتر همیشه بروز باشید :)
برای ورود به کانال کلیک کنید / دانلود تلگرام نسخه ویندوز